Субота, 19.01.2019, 10:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Стецьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Звернення громадян

Інформація

про стан роботи зі зверненнями громадян

У Стецьківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів робота із зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування об’єднаних громадян, на підприємствах, незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (зі змінами),Класифікатором звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

Забезпечується виконання п.6 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 щодо проведення особистого прийому не рідше чотирьох разів на місяць. Наказом по школі від 01.09.2018 № 147 «Про розподіл функціональних обов'язків у 2018-2019н.р.» затверджено графік особистого прийому громадян адміністрацією з метою вирішення питань на місці, недопущення звернень громадян до організацій вищого рівня, призначено відповідальних осіб за облік і контроль за зверненнями.Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян розміщена у доступному для вільного огляду місці(дошка оголошень). Запис громадян на прийом здійснює секретар, на якого також покладена відповідальність за діловодство з питань звернень. Під час запису на прийом у журналі фіксується прізвище, ім’я та по-батькові особи, адреса місця проживання, контактний номер телефону та коротко суть звернення. Під час особистого прийому розглядаються питання згідно із законодавством, надаються відповідні роз’яснення та вживаються заходи щодо усунення порушень вимог нормативно-правових актів. У закладі загальної середньої освіти ведеться журнал особистого прийому громадян.

У Стецьківській ЗОШ не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, визнання заяв чи скарг необґрунтованими. Виявлялися причини звернень, були вжиті заходи щодо розв’язання найбільш актуальних проблем. За звітний період не допущено порушень терміну розгляду звернень, установленого законодавством. Усі звернення, які надійшли до школи, були вчасно розглянуті і вирішені позитивно.Порушуються в основному питаннянавчання та поведінка учнів, надання практичної допомоги психологом, участь учнів у конкурсах та спортивних змаганнях, забезпечення роботи групи продовженого дня, організації пільгового харчування, навчання дітей за індивідуальною формою, харчування малозабезпечених та учнів, батьки яких є учасниками АТО.Питання розглядаютьсяу повному обсязі, надаються вичерпні відповіді та роз’яснення відповідно до чинного законодавства. До кожного громадянина забезпечується уважне та шанобливе ставлення, використовується індивідуальний підхід.

З метою виявлення найбільш гострих, суспільно-значущих проблем, внесення пропозицій щодо шляхів їх розв’язання один раз на семестр на нарадах при директору(протокол № 6 від 16.01.2018, протокол № 4 від 12.11.18)здійснюється аналіз стану роботи зі зверненнями громадян, заслуховується стан виконавської дисципліни, даються відповідні вказівки виконавцям щодо якісного і своєчасного розгляду звернень громадян, розробляються заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців села з метою упередження їх надходження.Особливій увазі та першочерговому розгляду підлягали питання, із якими зверталися батьки з багатодітних родин, матері, які самостійно, без батька, виховують дітей, члени малозабезпечених сімей та сімей, в яких виховуються діти-інваліди.

Відповідно до порядку проведення щорічного звіту керівник ЗЗСО за підсумками навчального року, у червні персонально звітує на загальних зборах педагогічного колективу, батьківського комітету та громадськості  про виконану роботу, надходження та оприбуткування залучених коштів. Громадськість за результатами звіту керівника не тільки оцінює діяльність адміністрації закладу, роботу колективу, безпосередньо керівника, але ще отримує вичерпну інформацію про ті питання, які здебільшого і хвилюють батьківський загал.

Протягом 2018 р. було 295 звернення від громадян.

За видами звернень домінуютьусні запити для отримання різного роду довідок(117), заяви про зарахування дітей до школи (58 звернень); прохання про надання характеристик за місцем вимоги (8 звернень); звернення про надання можливості проходження практики (1 звернення).

28 звернень надійшло від батьків, які бажали оздоровити своїх дітей за межами освітнього закладу. Усі вони були позитивно вирішені.

Актуальними питаннями, що порушувалися у зверненнях громадян, були: облаштування шкільного стадіону (9 звернень батьків), ремонтні роботи в навчальному закладі (21 звернення), організація роботи ГПД (32 звернення).

Надходили звернення від осіб, які виявляли бажання працевлаштуватися на роботу до закладу. Таких звернень було 31, усі в усній формі. Позитивно вирішено питання по 18 зверненнях, іншим надано роз’яснення щодо шляхів вирішення питань.

За результатами розгляду звернень громадян усі питання вирішено позитивно. Громадянам надані відповідні документи. Скарги відсутні.

Адміністрація Стецьківської ЗОШ тримає на постійному контролі виконання законодавчих актів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. Удосконалюється практика проведення особистого прийому громадян у закладі, проводиться робота щодо створення власного алгоритму для оперативного реагування та розв’язання поставлених завдань, що порушуються у зверненнях.

При розгляді звернень особлива увага приділяється їх об’єктивному та всебічному вивченню, наданню у встановлені строки відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду.

Для висвітлення інформації по зверненню громадян на шкільному сайті створена відповідна сторінка.

Рівень роботи зі зверненнями громадян в школі є важливим чинником довіри до освіти.

Директор                                                                              Т. ПАПУШЕНКО

   

     Право на звернення до керівників дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів мають батьки, учні, працівники та інші зацікавлені особи незалежно від місця проживання.

Роботу з індивідуальними чи колективними зверненнями врегульовують положення таких нормативно-правових актів, як-от:

Види звернень громадян і їхні особливості

 

Вид звернення

Сутнісні особливості

Пропозиція/зауваження

автор пропонує конкретні рекомендації, які, на його думку, можуть суттєво поліпшити якість навчально-виховного процесу

Заява/клопотання

заявник просить керівництво навчального закладу про вирішення справи, що належить до компетенції останнього, однак не вказує на порушення своїх прав

 

Орієнтовний перелік питань,

що можуть порушувати у своїх зверненнях громадяни до навчального закладу

 

Сфера компетенції

Зміст питання

Освітня зарахування

  • на навчання до навчального закладу
  • удосконалення навчально-виховного процесу
  • оптимізація режиму роботи закладу
  • діяльність гуртків за напрямами інтересів
  • організація свят, конкурсів, шкільних олімпіад

Матеріально-технічна

  • ремонт кабінетів
  • опалення
  • забезпеченість комп’ютерною та іншою технікою
  • наявність необхідних реактивів та обладнання для виконання лабораторних робіт
  • оновлення спортивного інвентарю

Охорони здоров’я

  • якість харчування у закладі
  • оплата харчування
  • робота літніх таборів
  • діяльність медпунктів

Трудова

  • оплата праці працівників закладу
  • робота профспілкового органу
  • відпустки та відгули
  • графік роботи вчителів (вихователів) у літній період
  • працевлаштування випускників ВНЗ

Соціальна

  • надання соціальної та матеріальної допомоги працівникам
  • робота з дітьми із соціально незахищених сімей

Правова

  • порушення прав і свобод учнів (вихованців), працівників закладу
  • дискримінація за ґендерними, релігійними, расовими чи іншими ознаками
  • надання роз’яснень щодо чинних нормативно-правових актів в освітній сфері

Фінансово-економічна

  • благодійні внески
  • оплата діяльності гуртків
  • оплата служби охорони закладу
  • звільнення від сплати внесків дітей із малозабезпечених сімей

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright MyCorp © 2019